۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

مرکز پورشه تهران به طور رسمی افتتاح شد

پرده‏برداری رسمی از پورشه پانامرا در تهران
 عصر روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه طی مراسمی که از سوی شرکت معین موتورز برگزار گردید مرکز پورشه تهران و تعمیرگاه تازه تأسیس پورشه در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج رسماً افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار مجله ماشین در این مراسم مجموعه مدل‏های جدید پورشه به نمایش درآمد. ابتدا مهمانان با اتومبیل‏های خود به محل پارکینگ مجتمع که در ضلع شمالی مجموعه هدایت می‏شدند و در آنجا تعداد زیادی پورشه کاین کار انتقال مهمانان را به محل اصلی بر عهده داشتند. در مقابل در ورودی مرکز دو دستگاه پورشه 911 قدیمی مربوط به دهه‏های 60 و 70 به نمایش درآمده بودند. نمای ساختمان آلومینیمی بود و طراحی آن دقیقاً براساس استانداردهای نمایندگی‏های پورشه در سراسر دنیا انجام شده بود.
با ورود به سالن چهار دستگاه اتومبیل جلب توجه می‏کردند که شامل یک دستگاه باکستر به رنگ آبی کاربنی، یک کایمن قرمز با رینگ‏های چرخ مشکی، یک دستگاه پورشه 911 کاررا 4 کروک زرد رنگ و یک مدل کاین بودند.
سالن همچنین شامل غرفه‏هایی نظیر اقلام سفارشی و همچنین کالاهای تبلیغاتی همچون ساعت، ماکت، کلاه و... بود. در اواسط مراسم بود که از مهمانان دعوت شد به سمت دیگر سالن بروند و شاهد سخنرانی آقایان «مشایخی» معاونت مدیر عامل، «بهبهانی» مالک برند پورشه در ایران و «‏هافرمن» معاونت فروش پورشه باشند. در ادامه این مراسم از یک دستگاه پانامرا سفید رنگ پرده‏برداری شد.. در حاشیه مراسم پارکینگ شرکت معین موتور دیدنی بود چرا که از انواع اتومبیل‏های گران‏قیمت مهمانان پر شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر